Дечиja недељa

 

Ове године Дечија недеља (4-10.10.) у нашој  матичној школи и подручним одељењима Павловци и Мали Радинци обележена је разним активностима. За овогодишњи мото изабрани су стихови Љубивоја Ршумовића: „Дете је дете да га волите и разумете“. Сваки дан био је посвећен једној теми и организовању активности за децу.

Понедељак, 4.10.2021.

Дечија недеља почела је интересантном приредбом ученика четвртог разреда са учитељицом Биљаном Војчанин за млађе ученике школе. Пропраћена је са великим одушевљењем и пажњом гледалаца.

Уторак, 5.10.2021.

Ученици музичке школе „Теодор-Тоша Андрејевић“ одржали су концерт са ученицима од првог до четвртог разреда. Гледаоци су имали прилику да уживају у фантастичном наступу, а гости су побројали бројне аплаузе.

Истог дана на игралишту Ливаде наставници физичког и здравственог васпитања организовали су јесењи крос у два термина.  Са почетком од 10.00 часова трчали су ученици од првог до четвртог разреда, док су ученици од петог до осмог разреда трчали од 11.00. Најуспешнији ученици награђени су дипломама, а првопласирани и чоколадама.

Среда, 6.10.2021.

У оквиру ЧОС-а организована је активност друг- другу. Такође ученици су доносили слаткише намењене другарима из Дечијег села у Сремској Каменици и одељењу Дневног боравка при Змај Јовиној школи.

Истог дана група ученика првог разреда у пратњи учитељице Снежане Живчић из продуженог боравка посетили су Градску кућу и  били гости председника Општине Рума Слађана Манчића и заменице председника Александре Ћирић.

Четвртак, 7.10.2021.

Четврти дан Дечије недеље протекао је у знаку маскембала за ученике од првог до четвртог разреда. Заједнички смо уживали у  прелепим и оригиналним костимима. Похваљујемо и родитеље за креативност и  уложен труд.

Петак, 8. 10.2021.

Пети дан Дечије недеље  протекао је у знаку вашара. У оквиру учионица формирани су мали штандови на којима су се продавале разне рукотворине, играчке, колачи... Овом активношћу наши ученици имали су прилику да из улоге продавца искажу своје предузетничке способности.